A0:  فر خانگی را در کدام قسمت از آشپزخانه نصب کنیم بهتر است
نوشته شده توسط : ahmad

مربای فر توکار اخوان طراحی بسیار زیبایی دارد و در مدلهای مختلف موجود است. این نوع اجاق ها در شیشه ، فولاد و ترکیبی از هر دو موجود است. در این مقاله با نحوه انتخاب بهترین فضا برای نصب فر توکار آشنا می شوید.

فر توکار اخوان ، با تنوع رنگ و اندازه ، بهترین انتخاب را برای فضای داخلی آشپزخانه شما ارائه می دهد. اگر قصد خرید فر توکار را دارید اما ابعاد سفارش فر را بسته به فضای آزاد آشپزخانه خود نمی دانید یا پس از خرید ، نمی دانید کدام قسمت از آشپزخانه برای نصب فر مناسب است. ادامه این مقاله را از دست ندهید تا در این موضوع مهم به شما کمک کند.

فر داخلی چه مقدار فضا نیاز دارد؟
برای انتخاب فضای مناسب ، بسته به نوع و ابعاد کوره ، اجاق گاز توکار را ببندید. کوره های داخلی اخوان در شیشه ، فولاد و ترکیب هر دو موجود است. فولادهای مورد استفاده در کوره های داخلی Brotherhood فولاد آجدار ، فولاد ساحلی و فولاد صیقلی هستند و شیشه های استفاده شده در آنها سیاه ، سفید ، بازتابنده و انعطاف پذیر است. لعاب مورد استفاده در این فرها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و ضخامت شیشه مورد استفاده به گونه ای انتخاب شده است که حداکثر دمای احساس شده در بیرون 45 درجه سانتیگراد است. فرهای توکار در سایزهای مختلف 56 لیتری ، 60 لیتری و 70 لیتری تولید می شوند که مطابق با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی است.

فر توکار در کدام قسمت از آشپزخانه باید قرار گیرد؟
نیازی به گفتن نیست ، هیچ قانونی وجود ندارد که محل اقامت شما را محدود کند. انتخاب این محیط بستگی به ترجیحات و شرایط شما ، مانند استفاده از فر و اندازه آشپزخانه دارد. موارد زیر انواع روش های نصب را شرح می دهد تا بتوانید Fartokar را به دلخواه نصب کنید.
فر را زیر گاز رومیزی نصب کنید
اگر به یاد داشته باشید ، اجاق گاز قدیمی زیر گاز فر ساخته شده است. امروزه برخی اجاق ها زیر اجاق گاز نصب می شوند. این نوع نصب رایج ترین حالت برای استفاده همزمان از وسایل آشپزی است و مناسب ترین حالت برای آشپزخانه های کوچک است. مشکل این نوع نصب این است که برای کودکان خطرناک است زیرا در ارتفاع کم نصب شده است.

نصب فر در کابینت
نکته خوب در مورد این نوع نصب این است که علاوه بر زیبایی که به آشپزخانه می بخشد ، برای کودکان غیرقابل دسترسی است ، خطر را کاهش می دهد و استفاده از آن بسیار راحت تر است. مشکل این نوع نصب این است که فضای آشپزخانه زیادی را مصرف می کند.

اجاق گاز را در جزیره نصب کنید
طراحی آشپزخانه به سبک جزیره امروزه بسیار محبوب است. نصب اجاق گاز در جزیره یکی از راه هایی است که باعث می شود آشپزخانه شما شیک به نظر برسد. این کیف برای کسانی که می خواهند فرش را پنهان کنند بسیار مناسب است. نکته ای که باید در مورد این مدل نصب در نظر داشته باشید دسترسی آسان به اتصالات الکتریکی است.

کنار مایکروویو نصب شده است
اگر مایکروویو و اجاق یک رنگ و سبک دارند ، یا اگر از فر دوقلو استفاده می کنید ، هر دو را در کنار هم یا روی هم نصب کنید.

در کابینت نصب شده است
این نوع نصب کمی خطرناک است زیرا فضای داخل کابینت را گرم می کند. توصیه می کنیم از این نوع نصب استفاده نکنید. با این حال ، اگر کابینت های چند منظوره و فضای آشپزخانه مهم هستند ، این نوع نصب ممکن است مناسب باشد.

هنگام نصب اجاق گاز چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
 در اینجا چند نکته متداول است که هنگام نصب و انتخاب محیط خود باید به آنها توجه کنید:
نصب در نزدیکی پیشخوان
ارتفاع مناسب
تهویه مناسب
دسترسی به اتصالات برق و گاز
محیطی که در فر باز و بسته می شود

بهترین نوع فر از نظر ابعاد و هزینه مصرف چیست؟
فرهای توکار در انواع مختلف برق ، گاز و ترکیب این دو موجود است. کوره های برقی داخلی انرژی بیشتری مصرف می کنند ، اما وجود برچسب انرژی A در کاهش هزینه ها موثر است. اگر در دسترسی به اتصال گاز شهری در منطقه خود مشکل دارید ، اجاق برقی انتخاب خوبی است. با خرید اخوان جم فر توکار ، می توانید از پخت سریعتر و لذت بخش تر لذت ببرید. با کمک این محصول می توانید زمان کمتری را در آشپزخانه بگذرانید و با کیفیت بهتر آشپزی کنید. کوره های گازی نسل جدیدی از کوره ها هستند که سریعتر کار می کنند و انرژی کمتری مصرف می کنند و هزینه ها را کاهش می دهند. با این حال ، مدل ترکیبی گاز و برقی بسیار ارزان تر از دو مدل قبلی است. فرتوکار اخوان انواع مختلفی از مدل ها را به صورت رایگان برای خرید در دسترس قرار داده است.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1652952036